TWOJE ZAMÓWIENIE
Natychmiast po złożeniu zamówienia, otrzymasz potwierdzenie na Twój adres e-mail. W wiadomości znajdziesz wszystkie niezbędne informacje dotyczące Twojego zamówienia. W razie trudności z odnalezieniem, sprawdź folder SPAM.
Numer zamówienia został umieszczony w e-mailu z potwierdzeniem. Jeśli napotkasz trudności w odnalezieniu potwierdzenia, upewnij się, że sprawdziłeś również folder SPAM.
Jeżeli masz dodatkowe pytanie lub problem, skontaktuj się z naszą obsługą klienta pod adresem email: kontakt@bellamore.pl lub poprzez formularz kontaktowy, który znajdziesz na naszej stronie.
MODYFIKACJA/ZMIANY W ZAMÓWIENIU
Anulowanie zamówienia jest możliwe jedynie przed przejściem do kolejnego etapu realizacji. Aby anulować zamówienie, prosimy o natychmiastowy kontakt, wysyłając wiadomość e-mail na adres kontakt@bellamore.pl.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości jesteśmy do dyspozycji.
Zmiana w zamówieniu jest możliwa jedynie przed przejściem do kolejnego etapu realizacji. Aby dokonać zmiany, prosimy o szybki kontakt, wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@bellamore.pl
Nie mamy możliwości, aby zmienić adres lub przekierować paczkę na inny adres niż ten podany w zamówieniu. Zmiana w zamówieniu jest możliwa jedynie przed przejściem do kolejnego etapu realizacji. Aby dokonać zmiany, prosimy o szybki kontakt, wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@bellamore.pl
płatności
Akceptujemy płatności:
- Szybką płatnością mobilną BLIK,
- Bezpieczną, szyfrowaną płatnością kartą płatniczą,
- Błyskawicznym przelewem za pośrednictwem PayU,
- Przelewem tradycyjnym na rachunek:
08 1140 2004 0000 3202 8216 5264 (w tym przypadku prosimy o podanie w tytule NUMERU ZAMÓWIENIA)
PayU lub BLIK: potwierdzenie płatności otrzymasz od razu po udanej transakcji na Twój adres email.
W przypadku płatności kartą: potwierdzenie płatności jest potwierdzeniem zamówienia.
Prosimy o wpłatę na nasze konto, kwoty końcowej Twojego zamówienia. Zrealizujemy je, gdy tylko zaksięgujemy Twoją płatność.
W tytule przelewu podaj numer zamówienia.
Dane do przelewu:
Nazwa odbiorcy: Salem Holding Spółka z ograniczoną odpowiedzialnośćią
Numer rachunku: 08 1140 2004 0000 3202 8216 5264
Niestety, aktualnie nie ma możliwości na płatność przy odbiorze. W razie problemów z opłaceniem zamówienia zapraszamy do kontaktu z naszą obsługą!
WYSYŁKA I DOSTAWA
Wysyłka do każdego zamówienia na terenie Polski jest DARMOWA.
W przypadku, gdy chcesz aby Twoje zamówienie zostało dostarczone za granicę, prosimy o skontaktowanie się z nami.
Jest możliwość wysyłki do innego kraju. Skontaktuj się z nami, w celu ustalenia szczegółów.
Swoje zamówienie możesz śledzić poprzez stronę: https://parcelsapp.com/en/.Numer do śledzenia paczki dostaniesz zaraz po wysłaniu przesyłki.
Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zazwyczaj około 10 dni roboczych od wysłania zamówienia. Zdarza się, że z winy przewoźnika dostawa może się wydłużyć.
Wysyłka zamówienia zajmuje od 1 do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Po nadaniu paczki, wyślemy potwierdzenie wraz z numerem śledzenia na Twojego emaila.
Statusy aktualizowane są zazwyczaj z kilkudniowym opóźnieniem. Dlatego prosimy się nie martwić, jeżeli status przesyłki nie zmienia się od jakiegoś czasu.
Prosimy o niezwłoczny kontakt w przypadku, gdy Twoja przesyłka nie doszła w ciągu regulaminowych 60 dni.
Zamówienia zostają wysyłane przez naszego partnera z magazynów w kraju trzecim.
Aby nie tracić czasu na kompletowanie zamówień, towar zostaje wysyłany na bieżąco, kiedy jest na stanie u naszych dostawców. Robimy to, aby przyśpieszyć czas dostawy
i dlatego Twoje zamówienie może przyjść w oddzielnych paczkach oraz w innym terminie.
REKLAMACJE&ZWROTY
Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki zauważysz, że produkt posiada jakieś wady - prosimy o informację wraz z numerem zamówienia oraz zdjęciami przedstawiającymi wadliwość produktu na adres email: kontakt@bellamore.pl
W sytuacji, gdy produkt nie spełnił Twoich oczekiwań masz 14 dni na zwrócenie towaru od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.